Било да е во прашање рафиниран шеќер, или некоја друг вид на здрава храна, треба да се внесува со препорачаните дневни количини. На организмот му се потребни сите хранливи материи, затоa се препорачува разновидна исхрана.

Со овие намирници не треба да се претерува и да ги јадете секој ден, иако се здрави:

Зеленчукот од семејството на зелките

Зеленчукот покрај карфиолот, брокулата и кељот содржи антиоксиданси, влакна, витамини и минерали. Но, според некои научни студии нивната прекумерна консумација може да предизвика хипотиреоза, односно недостаток на хормонот на штитната жлезда.

Туна

Туната содржи омега 3 масна киселина и доста протеини, но исто така содржи и голема количина на жива. Прекумерната конзумација може да доведе до акумулација на овој тежок метал во телото. Тоа е посебно опасно по децата и трудниците. Затоа докторите советуваат да се јаде најмногу еднаш неделно.

Сушено овошје

Сушеното овошје покрај урмите, брусницата, смоквите, кајсијата и сливите совршена е ужината која обездедува доволно енергија. Но, сушените плодови содржи многу повеќе шеќер од свежото овошје.

Мусли и житарици

Преработените житарици исто така содржат шеќери. Во продавниците ретко се наоѓаат оние житарици од цело зрно. Во текот на нивното преработување во индустриските цели се остранува добар дел од хранливите материи.

Домат од конзерва

Проблемот кај сите конзервирани намирници е што самата конзерва содржи остаток од смолестите материи покрај синтетичкиот естрофен бисфенол-А. Овој елемент може да допринесе за се развиваат многу болести, покрај дебелината, дијабетес, срцеви проблеми, проблеми со репродуктивните органи итн.

Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.