Тешката ситуација во светот ја погоди и нискобуџетната авиокомпанија Рајанер. Нејзиното раководство информираше дека повеќе нема да нуди летови по најниски цени.

Извршниот директор на Ryanair, Мајкл О’Лири изјави дека ерата на билетот од 10 евра е завршена.

Просечната цена на авионскиот билет скокна од околу 40 евра во изминатата година на приближно 50 евра во следните пет години, изјави тој за Би-Би-Си.

Нема сомнеж дека на долниот крај на пазарот, нашите навистина евтини промотивни цени – цените од едно евро, билетите од 0,99 евра, дури и цените од 9,99 евра – мислам дека нема да ги видите тие цени во следните неколку години – изјави О’Лири за Би-Би-Си Радио 4.

Зголемените трошоци за гориво, кои ги зголемуваат авионските билети, ги зголемуваат и сметките за енергија на домаќинствата, внесувајќи ги расположливите приходи на луѓето. Но, шефот на авиокомпанијата рече дека сепак очекува клиентите да бараат поевтини опции наместо да ги намалат летовите.

Сметаме дека луѓето ќе продолжат да летаат често. Но, тие ќе станат многу почувствителни на цените.

Бидејќи авионските билети стануваат поевтини во последниве децении, бројот на летови се зголемува, при што се повеќе луѓе прават кратки паузи во странство покрај годишниот одмор. Авиокомпаниите како што се Ryanair, Easyjet, Vueling и Wizz Air се натпреваруваат за да понудат евтини и бескорисни услуги.

Комерцијалните летови сега сочинуваат околу 2,4% од глобалните емисии на CO2 и секторот се соочува со притисок да го намали влијанието врз климата, вклучително и кампањи за убедување на луѓето да се префрлат на железничкиот и патниот транспорт.

Сепак, О’Лири тврди дека патниот транспорт и превозот се поголеми придонесувачи за CO2 во целина и рече дека фокусот на намалување на емисиите од воздушниот транспорт е „погрешен“.

Тој рече дека Рајанер инвестира во поефикасни авиони, но дека најголемото намалување на употребата на фосилни горива ќе дојде од префрлањето од бензин и дизел на електрични патни возила.

Во пресрет на пандемијата СОВИД, која сериозно го наруши меѓународното патување, луѓето се најдоа желни да се вратат во авиони.

Но, бидејќи побарувачката за авионски патувања се зголеми, недостигот на персонал во авиокомпаниите и аеродромите доведе до одложувања и откажани летови ширум светот. Некои патници беа принудени да чекаат со часови или да го презакажат патувањето во последен момент.

О’Лири вели дека има „многу малку симпатии“ за аеродромите , бидејќи тие ги знаат распоредите со месеци и дека безбедносните службеници, кои се одговорност на аеродромите, бараат помала обука од пилотите.

Тој го обвини Хитроу, кој го ограничи бројот на патници кои доаѓаат на аеродромот во текот на летото, за „погрешно управување“.



Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.