Јапонија планира да замени 25.000 камиони со автономна камионска линија од 500 километри.

Земјата на изгрејсонцето смисли начин да се ослободи од возачите и штетните емисии што камионите ги испуштаат преку автоматизирање на товарниот транспорт. Тоа значи и елиминирање на потребата од увоз на возачи имигранти. За таа цел, Јапонците сакаат да ги поврзат градовите со повеќекилометарски „подвижни транспортери“ кои ќе преместуваат товар.

Соодветниот проект е дискутиран од експертската група на Министерството за земјиште, инфраструктура, транспорт и туризам на Јапонија од февруари.

Во моментов, обемот на онлајн шопинг во Јапонија расте, а бројот на возачи во камионската индустрија се намалува. Како резултат на тоа, се предвидува дека до 2030 година, едноставно нема да има кој да ги транспортира приближно 30 отсто од стоките. Ова е проблемот што е дизајниран да го реши логистичката линија што сакаат да ја постават меѓу Токио и Осака.

Постојат неколку опции за овој проект, вклучително и 500 километри долга подвижна лента или тунели по кои би се патувало со беспилотни колички.

Ваквата линија би можела да премести исто толку товар колку 25.000 камиони. Во исто време, проектот ќе чини 23 милијарди долари без да се земат предвид подвижните ленти или количките со автопилот, а овие пари мора да бидат обезбедени до 2034 година.



Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.