Стварно е траги-комично кога Маричиќ ја шерува новата кампања на Владата „Taste life” и збори за тавче гравче, кукурек и други домашни специјалитети, смета активистот Ивор Мицковски.
Пошто ај што јадел на државна сметка највише бифтеци, калифорниски пастрмки и пици, кај слабо стоел со македонски специјалитети, кај уште ги нема оправдано сметките.
Тоа ти е ко Тупанчевски и Фатиме сега да ти рекламираат домашен туризам.
Малку кохерентност се бара, иначе знаеме одлично дека дојде живот за сите вас, пишува Мицковски.
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.
Comments are closed for this post.