Објавени се разговорите меѓу шефот на станицата во Лариса и машиновозачот на патничкиот воз Интерсити 62, кој во вторникот вечерта се судри со товарен воз. Во несреќата загинаа најмалку 43 лица, а повеќе од 80 се повредени.
Се верува дека стационарецот без да знае за тоа му дал на машиновозачот „зелено светло“ да се престрои на друг дел од пругата, по кој веќе сообраќал товарниот воз.
Машиновозачот не внимавал на црвеното светло пред себе, бидејќи сигналниот систем не работел извесно време. Уште повеќе, како што велат извори од железницата, стационарецот не бил ни свесен дека возот излетал од шините, па не можел да ја поправи грешката во следните минути.
Како течеше разговорот меѓу машиновозачот и станицата
Машиновозач: „Лариса, може ли да се слушнеме. Васили, да одам“ ?
Станица: Оди, оди.
Возач: Добра, пријатна вечер.
Станица: Среќно.
Има и снимка од разговорот на стационарот и браварот, кој открива што се случило.
Бравар: Шефе, да го вратам?
Станица: Не, не, нека оди така.
Бравар: Добро, ќе го оставам како што е, дијагонално.
Овој разговор открива дека работникот го прашал управникот на станицата дали треба да го врати прекинувачот, за возот да се врати на првата пруга. Меѓутоа, тој добил инструкции дека локалниот воз ќе ја користи дијагоналната пруга.
Овие разговори се официјални и возачот немаше причина да се сомнева во наредбите на стационарецот, бидејќи веруваше дека Лариса се слушнала со колегите на следната станица, во Неи Пори, и верувал дека патеката е слободна.
Има индиции дека во тој кобен вторник имало низа технички проблеми поради кои на моменти биле затворени делови од пругата.
Интерсити тргна во 22.48 со задоцнување од 48 минути од железничката станица Палеофарсало, а на „средбата на смртта“ со комерцијалниот воз пристигна неколку минути по 23.00 часот, пишува Прототема.
Шефот на станицата, откако првично тврдеше дека го „заклучил“ возот на вистинската пруга „но не го послушал системот“, ја признал својата фатална грешка и се соочува со сериозно обвинение за убиство од небрежност.
Меѓуградскиот воз 62 на релација Атина-Солун ја помина станицата Лариса нешто пред 23 часот во вторникот, со 341 патник и 13-член екипаж.
Неколку минути подоцна се случи трагедија. Имено, и покрај тоа што железничката линија Атина-Солун е двојна, возот со најмалку 350 луѓе директно се судрил со товарен воз кој се движел во спротивна насока, при што првите три вагони излетале од шините и се запалиле.
Досега, пожарникарите извлекле 43 тела, но властите веруваат дека конечниот биланс на загинати ќе биде поголем бидејќи 19 се уште се водат за исчезнати.
Тоа се претежно ученици и студенти, кои по три дена одмор се враќаа во училиштата.
Во моментот на трагедијата се верува дека возот се движел со брзина од 160 километри на час,пренесе Телеграф.рс.
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.
Comments are closed for this post.