Психологијата на боите со години се користи во маркетингот и во областа на брендирање и дизајн на производи. Во последните десет години, врската помеѓу личноста и карактеристиките на бојата се повеќе се истражува.
Имено, тие не се поврзани само со емоциите, туку влијаат и на нашата перцепција. Студиите докажуваат дека со текот на годините, боите можат да ја обликуваат нашата личност и да влијаат на нашата работна етика.
Луѓето генерално не се свесни за влијанието на боите врз себе. Сепак, можно е да купиме нешто од нештата поради бојата, односно бојата на огласот и слично.
Компаниите го користат влијанието на бојата врз нашите одлуки и расположение, а со тоа влијаат на нашата потрошувачка. Брендовите користат сина боја за сигурност, а портокалова за забава – тоа е само еден пример.
Се користи секаде, вклучително и овде, но не сме свесни за тоа. Но, психологијата на боите влијае не само на она што го купуваме, туку и на значењето што им го придаваме на нештата. Токму затоа – нашата омилена боја ја открива нашата личност, пишува 24сата.
Црвено за страст и храброст
Црвената е смела и силна и обично се однесува на нешто што треба брзо да се види. Во нас буди емоции и не поттикнува да реагираме.
Луѓето кои ја сакаат оваа боја се: смели, авантуристички, импулсивни, понекогаш бестрашни и страсни.
Портокал за креативност и среќа
Портокалот често е симбол на креативност, среќа, слобода, успех и рамнотежа. Маркетинг експертите го користат за да привлечат внимание, но не е толку силен како црвеното.
Луѓето кои ја сакаат оваа боја се: забавни, социјални, екстровертни, комуникативни и продуктивни.
Жолтата е симбол на позитивност и топлина
Не потсетува на летното сонце и е симбол на позитивност и среќа. Брендовите ќе ја користат оваа боја затоа што сакаат да се чувствуваме среќни поради неа. Жолтата е вообичаена за пораки кои можат да ве воодушеват – пример е бесплатна достава и слично.
Луѓето кои ја сакаат оваа боја се: оптимисти, смирени, духовити, креативни, шармантни и уникатни личности.
Сината е доверба и хармонија
Сината е боја на стабилност, хармонија, смиреност и сигурност. Компаниите кои ја испраќаат таа порака користат сина боја на различни начини. Тоа се често големи компании кои мора да работат сигурно долго време.
Луѓето кои ја сакаат оваа боја се: доверливи, стабилни, дипломатски, лојални, сочувствителни и интелигентни.
Зелено за природата
Сите значајни работи во светот се зелени, имено парите и природата. Зелената боја е дел од светот на екологијата и не потсетува на растот и развојот, плодноста и благосостојбата. Сепак, зелената боја е и љубомора или завист, некои ги поврзуваат со овие карактеристики.
Луѓето кои ја сакаат оваа боја се: практични, рационални, сакаат да даваат совети, помагаат, сакаат да бидат на отворено, аналитички се и исклучително креативни.
Виолетова за привилегија, но и духовност
Виолетова може да се поврзе со кралско семејство, моќ, привилегија, мудрост и духовност. Виолетова, исто така, може да се сфати како арогантна или светкава, поради што веб-страниците ја мешаат виолетовата со малку бела боја (како Hallmark или Yahoo).
Луѓето кои ја сакаат оваа боја се: оригинални, не поднесуваат големи групи, брзо размислуваат, уметнички души, понекогаш изгледаат вообразени, склони кон убавина и естетика.
Розова за разиграност и женственост
Розовата често е симбол на романса, женственост и љубов. Сепак, понекогаш го сметаме за малку незрело, поради неговата конотација со светот на растењето. Во светот на играчките има многу розови. Сепак, некои марки на долна облека исто така го користат.
Луѓето кои ја сакаат оваа боја се: забавни, разиграни, донекаде незрели, сонувачи, крајно емотивни, семејни типови.
Белата е чистота
Западната култура ја претставува белата боја како симбол на свадби и болници – таа е претставник на чистотата и невиноста. Марките го користат и кога сакаат да омекнат некоја боја, па прават разни пастелни нијанси.
Луѓето кои ја сакаат оваа боја се: мирни, невини, одлучни, искрени, директни, интересни.
Црно за мистерија
Црното значи сè, од смелост и уникатност до сила и интрига. Но, тоа може да биде и болка и тага.
Тоа е поврзано во западната култура со тага, но во исто време може да биде луксузно и моќно. значи многу различни нешта: смелост, уникатност, мистерија, интрига и сила. Но, тоа може да значи и несреќа, темнина, тага, болка или тага.
Луѓето кои ја сакаат оваа боја се: смели, сакаат да ризикуваат, променлива природа и цели, впечатливи, навидум препотентни, силни личности, пишува 24сата.
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.
Comments are closed for this post.