Различни теории кружат откако патнички авион на Malaysia Airlines се урна некаде над Индискиот Океан со 239 луѓе во март 2014 година. Сега рибар случајно ја пронајде вратата од опремата за слетување на авионот Boeing 777 кој мистериозно исчезна од радарите во 2014 година во Мадагаскар, па се појавија нови теории за тоа што се случило со летот MH370 на тој кобен ден.

Најпопуларната теорија се однесува на пилотот Захарија Ахмад Шаханд и сугерира дека тоа било намерно дело. Минатиот месец, кај рибар од Малагазија беше пронајдена вратата за слетување на авионот. Според експертите, ова е прв пронајден доказ кој сугерира дека еден од пилотите на Malaysia Airlines дејствувал намерно. Вратата е идентификувана како дел од авионот Boeing 777.

Тоа, велат експертите, ја прави голема веројатност дека опремата за слетување на авионот била спуштена кога авионот се урнал во океанот, објави The Times. Официјалните лица не го објавија откривањето на клучниот доказ до вчера, но тој веќе ги поттикна повиците за понатамошна истрага за исчезнувањето на авионот и 12-те малезиски членови на екипажот на 8 март 2014 година, како и 227-те патници од 14 различни земји. Се претпоставува дека сите се мртви.

Авионот Boeing 777 исчезна од радарите додека леташе од Куала Лумпур до Пекинг. Авионот неочекувано скршна од планираната патека на летот и наместо тоа, беше следен на воен радар над Малаканскиот теснец пред да се изгуби контактот.

Сакале да ја сокријат несреќата?

По долгогодишни прашања за причината, анализата на Ричард Годфри, британски инженер, и Блејн Гибсон, Американец кој ги бара остатоците од MH370, сугерира дека авионот бил соборен брзо и намерно. Ако патнички авион е принуден да изврши итно слетување на вода, пилотите се обучени да ја држат повлечена опремата за слетување на авионот за контролирана несреќа со мала брзина.

Експертите сега рекоа, врз основа на нови докази, дека се верува дека опремата на MH370 не била повлечена кога авионот слетал во јужниот дел на Индискиот Океан. Со намерното извлекување на опремата за слетување, еден од пилотите најверојатно предизвикал брзо распаѓање на трупот на авионот. Тоа би ги зголемило и шансите авионот брзо да потоне.

„Комбинацијата на удар со голема брзина дизајнирана да го разбие авионот и отворената опрема за слетување дизајнирана да го потопи авионот што е можно побрзо, демонстрира јасна намера да се сокријат доказите за несреќата“.



Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.