Данскиот крал Фредерик Десетти денеска го отвори првиот дел од идниот железничко-патен тунел во должина од 217 метри, чија вкупна должина ќе биде 18 километри и кој ќе ја поврзува јужна Данска со северна Германија под Балтичкото Море.

Тоа ќе биде најдолгиот подводен железничко-патен тунел во светот, а појасот Фемарн се очекува да биде отворен за сообраќај во 2029 година.

Се очекува автомобилите да можат да го преминат Балтичкото Море за 10 минути по четири ленти, а возовите за седум минути.



Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.