Идејата за формирање есенска, новогодишна или друг вид кошница ја подели власта и опозицијата на ЗА и ПРОТИВ оваа идеја. Додека опозицијата ја критикува оваа владина мерка, укажувајќи дека таа не влијае врз надолна корекција на цените, Владата посочува дека ваквите акции и тоа како ги рушат цените и го заштитуваат стандардот на граѓаните.
Ова е крајно навредувачки и потценувачки за граѓаните.
Власта покажува голема неспособност и води политика на инает врз грбот на народот, велат од опозицијата.
Возвратија од ВМРО ДПМНЕ:
СДСМ да не ја потценува интелегенцијата на народот.
Меѓу чеканот и наковалната се најдоа граѓаните кои едвај успеваат да го закрпат месецот и достоинството на потрошувачи, посебно кога ќе отидат во маркет и кога на рафтовите каде што пишува акција, нема ниту еден производ. Е веќе после тоа почнува трката да се посетат другите маркети и да се фати нешто заостанато, со намалена цена. Тоа само покажува колку на граѓаните им значи секое намалување на цените на производите. На крајот на денот есапот дома и на пазар не е ист, но секоја помош е добредојдена, што ќе каже дека граѓаните секако се за било која мерка преку која тие ќе набават нешто по поевтина цена.
Дека владината мерка за ограничување на маржата даде резултати, и цените на прехранбените производи паднаа, потврдија и од Сојузот на синдикати на Македонија, илустрирано преку синдикалната кошница која, благодарение на есенската акција, беше пониска за 1. 000 денари. На годишно ниво тоа би била заштеда од најмалку 12.000 денари, што воопшто не е за потценување.
Ефектот на оформувањето кошница го докажуваат и податоците од статистика кои говорат повеќе од сите искажаните и неискажаните зборови. Имено статистика измери дека во октомври во однос на септември има благ пад на цените, но во превод на пари, тоа значело заштеда од 1.000 до 1.300 денари во просек. Можеби тие пари некому не значат многу, но на повеќето семејства тие и како им значат. На крајот на денот во ова современо потрошувачко општество, секој денар е итен и битен. Во услови кога целиот свет се бори со растечката инфлација и ненормален раст на цените на храната, секој обид да зауздување на таа инфлација е за поздравување. Настрана трговците кои никако не сакаат да се откажат од својот профит, а дека си ја танкаат добивката сведочат бројките на остварена заработка, народот мора да почувствува и види дека некој мисли на него. Ако тоа не се газдите на маркетите, барем да бидат луѓето кои се одговорни за кроење на економската политика. На крајот на денот зошто да одат на пример во Врање таму да ги оставаат своите пари, кога тоа може да го прават тука, на наш, домашен терен.
Доказ плус дека кошницата намалени производи има ефект покажува и докажува фактот дека по завршувањето на октомври, до кога беше важноста на есенската кошница, молчешкум започна кревањето на цените. Ваму два, таму пет, онаму 10, 20, 50 и повеќе денари и оп, семејниот буџет почна да се тенчи. Токму затоа сите потрошувачи со нетрпение ја очекуваат новогодишната кошница и намалените цени кои таа ќе им ги донесе.
Празници се ближат, трошоци се кратат!
Автор: Александрија С. Николовска
Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.
Comments are closed for this post.