
Долгоочекуваната кинематографска адаптација на Кристофер Нолан на „Одисеја“ почна да се снима порано од очекуваното во Пилос, јужна Грција, а првите сцени се сместени на суровата крајбрежна позадина на плажата Алмиролака.
Продукцијата, обвиткана во тајност, го трансформираше историскиот регион во антички свет, полн со елаборирани сетови и прецизно изработени детали од периодот.
Хеликоптери транспортираат материјали до оддалечени локации, како што е пештерата на Нестор, каде што се реконструира дувлото на Киклопот Полифем, додека статистите во Коринт се вклучени во улоги како војници и питачи.
Локалните власти тесно координираа со продуцентскиот тим, осигурувајќи дека снимањето го почитува грчкото археолошко наследство.
Во замокот Метони, сега привремено затворен за јавноста, модификациите со користење на лесни, реверзибилни материјали ќе ја вратат тврдината на нејзината поранешна величественост за клучните сцени.
Иако деталите за толкувањето на Нолан остануваат оскудни, раните извештаи сугерираат сеопфатно, визуелно прераскажување на епот на Хомер, мешајќи ја историјата, митот и авантурата.
Медиумите во Грција велат дека земјата станува најнова сцена за големите наративи на Холивуд и дека „Одисеја“ ветува дека ќе биде еп во секоја смисла – и на екранот и зад сцената.