Skip to main content

Поразлична од другите анимации – „Хокус Покус Диплодокус“

Поразлична од другите анимации, „Хокус Покус Диплодокус“ ​​пристигнува во кината од четврток, 8 мај 2025

Создадена во форма на стрип, приказната „Хокус – Судењето на Диплодокус“ ​​беше преточена во синхронизирана анимација како комбинација од анимиран и игран филм, со што најновата кинематографска авантура стана уште позабавна и поспецијална.

Кога еден талентиран стрип-уметник добива можност да создаде приказна за симпатичен диносаурус врз основа на неговата идеја, неговите издавачи се решени да го нарушат сè барајќи сценарио по своја волја. Така настанува насловот за малиот Диплодокус чиј живот постојано се брише и се исцртува.

Вака изгледа најновиот анимиран филм „Хокус-покус Диплодокус“ ​​од полски автори, кој ќе се прикажува на домашниот кино-репертоар од четврток, 8 мај.

„Диплодокус“, кој е делумно анимација, а делумно игран филм со вистински актери, е замислен од полскиот стрип уметник Тадеуш Барановски пред повеќе од четири децении, а сега е адаптиран за кино публиката како уште еден имагинативен наслов. Главните ликови во синхронизацијата се несмасниот волшебник Хокус Покус и малиот диносаурус
Диплодокус.

Како херои од стрипови кои не се ни свесни за тоа, дури за време на анимираниот филм Диплодокус и пријателите откриваат што навистина им се случува, бидејќи додека авторот постојано ја менува концепцијата, вметнува нешто ново и го брише старото.


Групата е убедена дека тоа е нешто нереално. Истражувајќи ја празнината што постојано се појавува во нивните животи, тие ја припишуваат магијата на необичното без да претпоставуваат дека причините за сè се „молив и гума“ во рацете на авторите на стрипови.

Цртаниот филм премиерно беше прикажан на престижниот „Фестивал на анимиран филм“ во Анси, Франција, а пред десет години, кога маскотите Диплодокус беа дистрибуирани на истиот фестивал, авторите на анимацијата велат дека сонувале еден ден да го прикажат готовиот филм токму тука.

„Имав визија за исклучително комплексен филм што комбинира компјутерска анимација и играни дела. Беше толку тешко што беше невозможно“, изјави режисерот Војтек Вавшек за списанието „Анимација“, наведувајќи дека дури и по една деценија работа, сè уште изгледа нереално.