
Фејсбук го менува начинот на прикажување на кратки видеа на форматот Reels, фокусирајќи се на порелевантна и понова содржина. Со помош на вештачката интелигенција (ВИ), платформата го подобрува изборот на клипови и воведува нови функции за полесна интеракција меѓу пријателите.
„Фејсбук“ (Мета) одлучи сериозно да го промени функционирањето на форматот Reels. Наместо случајни клипови што не се совпаѓаат со интересите на корисниците, новата стратегија нагласува релевантност и свежина на содржината. Во иднина, корисниците ќе видат 50 проценти повеќе видеа прикачени во истиот ден отколку порано. Внатрешните истражувања покажаа дека давањето приоритет на навремените објави значително го зголемува вниманието и ангажманот на корисниците – пишува Каматица.
Важна новина е подобреното пребарување базирано на вештачка интелигенција. Фејсбук сега користи ВИ за подобро да ги разбере интересите на корисниците и да предложи содржина врз основа на тоа, слично на стратегијата што успешно ја имплементираше Тикток.
Системот користи податоци за онлајн однесувањето, лајковите, времето поминато на видеата и интеракциите за да понуди теми и клипови што најверојатно ќе го интересираат корисникот. Целта е пребарувањето да се направи практично непотребно бидејќи содржината ќе му се сервира на корисникот самостојно.
Reels стана еден од најважните формати на Facebook. Времето што корисниците го поминуваат гледајќи видео содржини на оваа платформа се зголеми за дури 20 проценти во споредба со минатата година, што потврдува дека Meta инвестира во вистинскиот сегмент.
Кратките видео клипови се клучна точка за задржување на корисниците, а новите алгоритми служат за зголемување на релевантноста и задржување на вниманието. Една од најинтересните нови функционалности е воведувањето на визуелни елементи што ја истакнуваат врската со пријателите. На видеата од Reels што вашите пријатели ги лајкнале, нивните профилни слики ќе се појават во долниот лев агол, таканаречени „меурчиња за пријатели“.
Со кликнување на тие ознаки, корисникот може веднаш да започне приватен разговор со пријател за видеото. Оваа функција го враќа фокусот кон социјалниот аспект на платформата, што компанијата го нарекува – враќање кон корените на „Фејсбук“. Мета потврди дека нејзиниот алгоритам не прави разлика помеѓу содржина генерирана од вештачка интелигенција и содржина генерирана од луѓе, сè додека корисникот покажува интерес. Сепак, системот сега го сфаќа многу посериозно кога корисникот ќе посочи дека нешто не му е интересно.
Негативната интеракција (игнорирање, означување како непожелно) има поголема тежина од позитивната, што значи дека „Фејсбук“ ќе престане да прикажува слична содржина многу побрзо. Компанијата вели дека без оглед на трендовите на вештачката интелигенција, автентичноста и креативноста остануваат најважните фактори за добра содржина.