
Facebook неодамна објави радикална промена во врска со чувањето на live снимките, која ќе го промени начинот на кој корисниците на оваа популарна социјална мрежа можат да управуваат со својот содржина. Наместо снимките да останат зачувани без временско ограничување, сите live видеа ќе бидат автоматски избришани по 30 дена. Оваа промена ќе ги погоди сите корисници кои некогаш емитувале live видео на Facebook.
Со цел да се олесни оваа транзиција, Facebook одлучи да им овозможи на корисниците период од 90 дена за да одлучат што сакаат да прават со своите претходни снимки пред да бидат трајно избришани.
Корисниците кои сакаат да ги зачуваат своите видео снимки можат да ги преземат на своите уреди, да ги пренесат на cloud услуги како Google Drive или Dropbox, или да ги трансформираат во Reels, формат кој и понатаму ќе биде достапен на нивните профили.
Како да ги зачувате вашите драгоцени снимки?
Процесот на чување на старите live снимки ќе биде поедноставен. Откако корисниците ќе влезат на својот профил, ќе добијат известување со можност да масовно преземат сите свои live видео снимки.
Исто така, снимките можат директно да се пренесат на поврзаните облак услуги, што е особено корисно за корисниците со ограничен простор на уредите. Така Facebook им обезбедува на корисниците повеќе флексибилност, овозможувајќи им да ги зачуваат најважните содржини.
Зошто се воведува оваа промена?
Facebook ја објаснува оваа одлука како чекор во согласност со индустриските стандарди. Во споредба со конкуренцијата, како Twitch, кој ги чува снимките на партнерите и афилијациите само 60 дена, а на обичните стримерите само 14 дена. За оние кои сметаат дека им е потребно повеќе време, Facebook нуди опција за продолжување за уште шест месеци пред снимките да бидат дефинитивно избришани.
Оваа стратегија има за цел да помогне во одржувањето на ефикасноста при управување со податоците и да овозможи подобра организација на просторот на серверите. Со оглед на тоа што заштитата на приватноста и ефикасното управување со содржината стана клучна тема на интернет, Facebook се повеќе се ориентира кон транспарентност и контрола на корисниците.