Гигантот на социјалните медиуми Фејсбук во четвртокот објави неколку чекори што ќе ги презема за да се „поттикне гласањето“ и да се стави крај на дезинформациите на својата платформа во врска со претседателските избори во САД, вклучително и забрана за политичко рекламирање во неделата што претходи на 3 ноември.

Во неделата пред изборите, нема да прифатиме нови политички реклами. Кампањите сè уште ќе можат да прикажуваат реклами, како на пример да се излезе на гласање, но во последните денови од изборите ќе нема простор за нови побарувања, соопшти компанијата.

Фејсбук беше по истрага во врска со политичкото рекламирање за време на изборите во 2016 година, вклучително и присуството на реклами на платформата спонзорирани од Русија. Извршниот директор, Марк Закерберг, беше прозван од некои од неговите вработени и неколку јавни личности поради неговата неподготвеност за проверка на политичкиот говор на Фејсбук.

Претходно, оваа недела Закерберг објави дека тој и неговата сопруга, Присила Чан, ќе донираат 300 милиони долари за поддршка за „безбедно и сигурно гласање во државите“ во пресрет на претседателските избори во САД.

Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.