Не престануваат скандалите врзани со надзорот за изградбата на коридорите 8 и 10д, кој што го ангажираше криминалната власт на Ковачевски и Груби. Оваа банда на власт ангажирала четири лица за изготвување на договор со фирмата изведувач за неверојатни 900 илјади евра за еден месец“, велат од ВМРО-ДПМНЕ.

Во услови кога не е прецизирана вредноста на вкупниот проект, кога нема целосна проектна документација за истиот, овие лица ангажирани од Губи и Ковачевски ги платиле речиси еден милион евра. Владата на најсиромашната земја во Европа се расфрла со народните пари замесечни хонорари кои се незамисливи за било кој во Македонија. Дополнително, клучната компанија во конзорциумот кој ќе го врши надзорот, компанијата Електра Солушн, која до скоро се занимавала со шиење гаќи, ќе добие најголем дел од средствата предвидени за надзорот. Патем да биде уште посомнително, надзорот во овој случај ќе добие неколкукратно повеќе од сумите кои се наплаќани за надзор на други проекти. Пример, надзорен инженер за автопатот Скопје – Блаце е буџетиран на 2.900 евра месечно, а за надзорот на Коридорите 8 и 10д за истата позиција се предвидени седум пати повеќе, односно 20.000 евра месечно. Услугата за еден геометар на надзорот на автопатот Скопје – Блаце чини 1.300 евра месечно, а за надзорот над Коридорите 8 и 10д е 5.600 евра месечно. Надзорен инженер за животна средина за надзор на автопатот Кичево – Охрид е тарифиран 5.450 евра месечно, додека за Коридорите 8 и 10д 9.000 евра, се наведува во соопштението од ВМРО-ДПМНЕ.

Оттаму се прашуваат како е возможно месечните надоместоци да бидат и до седум пати повисоки.

Да вршеа надзор на изградба на вселенска станица немаше толку да бидат платени, завршуваат од ВМРО-ДПМНЕ.



Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.