Во државава има институции што купувале многу скапи велосипеди, по илјадници евра, но тоа е дополнително истражување што ќе го правиме, рече во вечерашната „Топ тема“ Герман Филков од Центарот за граѓански комуникации кои со години прават истражувања за јавните набавки на возила. Потенцира дека треба да се направи некаква класификација со класи на возила во релација со одговорноста на функцијата.

Не може градоначалник да вози возило од 50.000 евра. Никој не може да ме убеди дека му треба такво возило на градоначалник. Ние со години ги правиме овие анализи и секоја следна набавка, двогодишна, е поголема од претходната. Сега за короната не беше така, но повторно гледаме дека за 40 отсто се поскапи, рече Филков.

Претседателката на антикорупциската комисија Билјана Ивановска посочи дека има многу запленети возила кои скапуваат и не се користат.

Може и тие да се употребат. Дали некому му е под чест да се вози во такво возило, тоа е друга работа. Мора да се биде порационален, сите тие средства може да бидат пренасочени во јавниот сообраќај, во инфраструктура за државата, за да можеме во оваа мала држава од едниот до другиот крај да стигнеме брзо со јавен сообраќај. Да се овозможи сите граѓани да ги почувствуваат благодетите од тие средства преку јавниот сообраќај, потенцираше таа.

Филков потсети дека иако поранешниот премиер Зоран Заев во јули минатата година ветил дека инситуциите и владата ќе купуваат само хибридни возикла, но до сега само неколку такви биле набавени.



Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.