До крајот на денот ќе имаме јасна, чиста, кристална слика околу можностите до кај можеме и што можеме во врска со покачувањето на платите на просветните работници – нагласи денеска министерот за образование Арбер Адеми на пред почетокот на јавната дискусија на тема „Вклучување на медиумската писменост во образованието“.

Тој истакна дека денеска по средбата со претставниците на СОНК, се уште не утврдиле финален став, бидејќи, како што рече, се работи за „поместување на моментот“ на кој ќе се базира идното, трето покачување на платите.

Адеми посочи дека за утре ги повикал претставниците на СОНК на „последна рунда преговори“ во просториите на МОН за да разговараат за ставовите.

Работиме да имаме поместување и работиме да имаме заемно прифатливо решение. Со позитивна енергија, со убави мисли верувам дека ќе дојдеме до следното трето по ред покачување на платите, што значи историско трето покачување на платите – нагласи министерот за образование.

Адеми рече дека во знак на добро партнерство, во знак на пријателство, во знак на искрени и добри релации помеѓу МОН и Владата од една страна и СОНК од друга страна, ја прифатил поканата денеска да учествува на седницата на Советот на СОНК.

Но, секако дека за јасната слика ќе бидеме известени до крајот на денот, бидејќи моите колеги работат, не само денеска, туку и во целиот период. Работевме на изнаоѓање, за обезбедување на дополнителни средства што би значело и историско покачување на платите – потенцираше министерот.

Претседателот на СОНК Јаким Неделков претходно соопшти дека штрајкот на просветните работници е ставен во мирување до конечната понуда од Министерството за образование и наука, образложувајќи дека мирувањето е врз основа на анализите дека за зголемување на платите на МОН му се потребни уште неколку дена.

Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.