Кампањата против говор на омраза на магазинот Бука од БИХ се води од поздравот (или стихот) „Хеј Словени“, кој за потребите на оваа кампања гласи „Хејт Словени“, зашто, „омразата стана како добар ден“.

– Водечка нишка на кампањата е поздравот „Хеј, Словени “, кој го преименувавме во „Хејт, Словени“ за целите на нашата приказна, бидејќи омразата, се чини, стана најнормална работа, како „добар ден“ . Преку разговор помеѓу клиенти и работници во супермаркет, видеото покажува колку сме опседнати со говор на омраза, а ние знаеме колку е опасно и какви застрашувачки последици може да има -, вели главниот уредник на Бука, Александар Трифуновиќ .

Целта на кампањата на Бука е афирмирање на култирата на дијалот, емпатија и разборање меѓу луѓето.

Republika.mk - содржините, графичките и техничките решенија се заштитени со издавачки и авторски права (copyright). Крадењето на авторски текстови е казниво со закон. Дозволено е делумно превземање на авторски содржини (текст и фотографии) со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.